Natasja
Het afgelopen half jaar heeft Tanja onze dochter begeleid. Dat deed zij met heel veel enthousiasme. Het contact was zeer plezierig.
Wij voelden ons vrijwel direct vertrouwd met haar. Ook in crisissituaties stond Tanja voor ons klaar, zij was altijd bereikbaar.
Onze dochter keek elke keer uit naar het moment dat Tanja bij ons kwam!
SBO De Boemerang
Vanuit haar bedrijf “Gewoon Speciaal” biedt Tanja extra ondersteuning aan een leerling, die wat betreft de onderwijsbehoeftes op dit moment op onze school binnen onze ‘reguliere’ mogelijkheden onvoldoende tot zijn recht kan komen. Tanja is een warme vertrouwenspersoon voor ouders en kind. Tegelijkertijd gaat Tanja naast de leerkrachten en naast de ouders staan en is zo een fijne coach voor hen. Ze zoekt op een proactieve manier afstemming met alle betrokkenen en biedt hulp op een professionele manier!
anoniem
Als ouders verdwalen we regelmatig in de jungle van de buitenwereld. Wij kennen ons kind het beste, maar we blijken beperkt te zijn. Simpelweg omdat we ouders zijn en daardoor bepaalde dingen van ons kind niet (kunnen of willen) zien. We weten veel, maar niet alles. Op het gebied van onderwijs en hulpverlening kennen wij de weg onvoldoende. Gewoon Speciaal ondersteunt ons door naast ons te staan, met ons mee te denken over mogelijkheden en vooral te relativeren.
Lieselotte Steenbergen, locatiedirecteur KBS De Zonnewende
Als rots sta je stevig, als water beweeg je mee. Beide eigenschappen heb je nodig om stabiel te kunnen functioneren. We hebben hele mooie oefen- en reflectiemomenten beleefd in diverse groepen. Dank je voor de Rots en Watertraining bij ons op school Tanja.
Workshop ‘Maar hoe dan!?’
Korte en heldere uitleg over gedragsproblemen en hoe ermee om te gaan.
Workshop ‘Maar hoe dan!?’
Het was een vlotte, inspirerende workshop met zeer herkenbare situaties.
Workshop ‘Maar hoe dan!?’
Optimistisch, positief kijken naar gedrag van leerlingen, maar ook kritisch.
Workshop ‘Maar hoe dan!’ – Marieke de Glopper (leerkracht)
Tanja en Marlie weten goed aan te sluiten bij dat wat je in de klas tegenkomt.
Veel dingen weet je wel, maar het is zinvol om er weer eens bij stil te staan.
Workshop ‘Maar hoe dan!?’ – Rosanne (leerkracht)
Afwisselend in werkvormen, goede voorbeelden, open houding, spontaan, enthousiast.
Je wordt je er weer bewust van waarom kinderen bepaald gedrag kunnen laten zien.
Workshop ‘Maar hoe dan!?’
Verhelderend, praktisch. Er werden praktische handvatten aangereikt door de cases.